[BSD] SCSI DVD RW

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Ápr. 8., Cs, 08:21:17 CEST

On Thu, 08 Apr 2004 01:33:14 +0200
Zahemszky Gábor <Gabor at Zahemszky.HU> wrote:

> ad 1) a man burncd _explicit_ szól a dvd írásról, mint lehetőségről,
Igy van nem vltam eleg alapos, csak az elso sorat, valamint a programot
definialo reszet olvastam el a mannak:

"The burncd utility is used to burn CD-R/RW media using the ATAPI cd
driver."

ahol mint CD-iro programot definialjak. Azon kivul a freebsd-questions
archivumaban az altalam atnezett jopar e $subjectjeben (IDE DVD-iras)
sehol nem ajanljak mint megoldast, hanem atapicam+dvd+rw-tools+vmilyen
GUI. A honlapon ugyan azt irja az altalad is idezett reszben (What are
my
options...):
"FreeBSD tip! If you have an IDE unit, atapicam  is your mantra!" Ezert
irtam a Szilveszter levelere, hogy nem eszik olyan forron a kasat FBSD
IDE DVD irasban es dvd+rw-tools ugyben mint azt o irta. Errol ennyit.

> ad 3) nem HaZeX kérdezte mindezt? Mert ebben az esetben sztem neki tök
>
> mindegy, hogy mi a helyzet a FreeBSD atapicam rétegével, és a
> FreeBSD-only/ATAPI-only burncd-vel, mert mintha ő NetBSD-t használna,

Ha elolvastad a threadet, bizonyos Guba Zoltan urnak ment a valasz, aki
egy FBSD-5.2.1 alatt erdeklodott a lehetosegekrol, csak egy kisse
osszemosodott ez a dolog a Hajdu ur altal inditott threaddel.

Udv
Cs

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor