[BSD] SCSI DVD RW

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Ápr. 7., Sze, 20:04:30 CEST

On Wed, 7 Apr 2004 17:22:44 +0200
Guba Zoltán <gubazoli at freemail.hu> wrote:

> Ettől tartottam. 514 Mb-os scsi hdd-n jelenleg FreeBSD 5.2.1-RELEASE,
> fenn van az X, xfce4 ablakkezelővel. xmms, mc, mplayer, mellett már
> csak 80 Mb hely maradt. :( Ennyin nemigen tudok forgatni nagyobb
> dolgokat. :(
Hat azon valoban nem, bar gondolom a kernel forras nincs fenn, es igy
maradt ennyi... Mert ha fenn van a kernel forras mar (/usr/src/sys)
akkor esetleg megprobalkozhatsz 80 megan forditani...

> linux alatt is igy müxik, erre gondoltam. Csak ott ugye meg lehet
> úszni kernelforgatás nélkül. Itt másképp nem megoldható, csak
> kernelforgatással?(úgy értem a gyári kernel nem tartalmaz atapicam
> támogatást, amivel csak valamelyik konfigfájlba kellene beírni, hogy
> töltse be az atapicam modult?)
Haat.. elvileg FreeBSDn ami linuxon a modprobe/insmod, az FBSD-n a
kldload, es a /boot/kernel konyvtar alatt vannak a modulok, de en ebben
nem biznek kulonosebben.. Lehet, hogy nem marad mas, mint reinstall,
csak alaprendszer+kernelforras -> forditas -> utana progik
installalasa.. Sorry...

Udv
Cs

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor