[BSD] SCSI DVD RW

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 7., Sze, 14:38:04 CEST

Vilmos NEBEHAJ wrote:

> igen, csak amig egy ata vinyo 1-2 evig birja, addig egy scsi legalabb
> 2-3x annyi
> ideig (akar 24h-ban is). ha igy nezed, nem is olyan draga.

Egyreszt az nem sarki kisker kategoria, hanem ceges cucc ott pedig
tovabbra is hasznaljak, es vasaroljak is, masreszt teljesen attol fugg,
kit kerdezel. Van aki elegedett(ebb) az ATA-val is (pl hibaturo RAID
konfiguraciokban, hot-swap-al) es van aki szerint csak a SCSI jo.
Szerintem azert a kulonbseg egy aktualis sebessegosztalyu 100gigas ATA
meg egy SCSI vinyo araban egyszeruen brutalis. Ennyivel mar nem biztos,
hogy jobb, mert ma mar a hw minoseg szinvonala altalanosan esik. Nem
lehet abbol kiindulni, hogy az ugymond "szerver" hardverek annyival
gondosabban voltak keszitve es tesztelve... sajnos.

Ugyanaz, mint masik kedvenc teruletemen a mobiltelefoniaban: ma mar
minosegi keszulekeket nem gyartanak, minek is, mikor fel ev utan ugyis
ujat vesznek az emberek...