[BSD] pkg kontra ports

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2004. Ápr. 2., P, 18:33:23 CEST

Udv a listanak!

Egy egyszeru kerdesem lenne a hozzaertokhoz. Ujra szeretnem telepiteni a
rendszeremet, es nem tudom, hogy binaris csomagokbol, vagy forrasbol
tegyem fel a szukseges szoftvereket. Eddig mindig ports-bol csinaltam
(kb. 3 even keresztul), es nem tudom, hogy van-e sebessegbeli kulonbseg a
binarisokhoz kepest. Szerintetek hogyan csinaljam? (gep: dual P3-450
Xeon, SuperMicro P6DGU alaplap)

A feature-ok ki/be kapcsolhatosaga (ports) itt most nem lenyeg,
konkretan a sebessegkulonbseg erdekelne (egyebkent idomegtakaritas
celjabol gondoltam a packages-re).

Koszonettel,

-- kovi

ui.: majdnem elfelejtettem: 5.2.1-es FreeBSD-rol lenne szo

 -.= That'S aLL foLKs =.-