[BSD] fbsd upgrade

Teubel György tgyurci at ond.vein.hu
2004. Ápr. 2., P, 09:34:05 CEST

On Thu, 01 Apr 2004 23:11:43 +0200
Pal Vaczi <pvaczi at freemail.hu> wrote:

> sziasztok,

> ezt nem egeszen ertem. ez azt jelenti, hogy egy program futasakor a
> teljes binarist be kell rantania a memoriaba, es ha ki kell lapozni
> valamit, akkor azt csak a cache-be teheti a rendszer, ahelyett, hogy
> egyszeruen ujratoltse a megfelelo lapot az eredeti kodbol, ha megint
> szukseg van ra? mert ha jol tudom a windows ezt teszi, gondolom ezert
> kell lockolni mindent. bar eleg homalyosan remlik a dolog, javitsatok ki
> ha tevednek.

Szerintem ugy megy ez, hogy ha egy fajlt felulirsz, vagy torolsz, de az meg
van nyitva, akkor a regi inode megmarad az uj mellett, amig a file
descriptor hivatkozik ra. Igy az eppen futo progi az eredeti binarisbol
lapozik, majd ha megszunik az inode-ra minden hivatkozas, akkor
torlodik ki valojaban.

Udv:
Gyuri