[BSD] 5-gen buildworld

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 22:44:18 CEST

Hi

> Ez aztan az igenyes problemamegoldas :-) Egy MS tanfolyamon se ezt
> ajanlanak szerintem. Egy 10 perces munkabol csinaltal magadnak egy joval
> hosszabbat. Na mind1, ki hogy szereti.

Nos. Pont azert valasztottuk ezt a megoldast, mert a nehany script
visszaallitasa sokkal gyorsabb volt es az egesz nem tartott tovabb
parszor 10 percnel. (+kernel compile) Semmi egyeb szolgaltatas nem
futott a gepen. Igazabol max csak az uptime-ot vesztette el a gep, ami
azert nem olyan nagy ugy.

Persze igy utolag egyszerubb lett volna eroltetni megint a mergemastert,
de ettol azert tartottam, hogy a megoldas nehany nap mulva jon csak, ami
azert lassabb megis. Ebbol volt mit tanulni ;)

Egyebkent MS tanfolyam nem vonz. BSD tanfolyam mar inkabb, de az meg
nincs :)

Andras