[BSD] chown hegyek

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 12:48:16 CEST

Szia!

> Azért kell a core mer ez nem a saját itthoni gépem hanem egy távolabbi
> aminek nagyobb a sávszélessége és oda lépek be (majd) a guival!
Ezt ertem, hasonlo helyzetben vagyok, csak rosszul irtam. En a group
hozzaadasra gondoltam GUI-t es nem a donkey-ra. De a remote gep
mindkettore valaszt ad... :-)

> Root-ként csináltam ssh -> sima felhasználó -> su - root -> jelszó ->
> és utánna csináltam a dolgokat
Akkor passz, most jojjenek az okosabbak. Ha a root nem tudja, akkor nem
tudom ki fogja tudni megvaltoztatni... Esetleg foglalt volt az allomany
amit valtoztatni akartal?

Udv,
Sztankay Zsolt