[BSD] usb2 device usb1 mode, why?

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 11:24:38 CEST

Szukacs Istvan wrote:

> sziasztok
>
> van egy franko usb2es mobil rackom (nagyon kis okos, 9Kert vettem), amit a
> szerencsetlen fbsdm(5.2.1) buszken felhuz usb1 es modban.
>
> turtam az usbd.conf-ot meg man usbd meg keresgeltem handbookban de nem sok
> sikerrel.
> van valakinek tapsztalata/otlete/javaslata, hogy mikent lehet rabirni
> usb2-es mukodesre?

kernelben gondolom a

device ehci

sor benne van? Mert az az USB2 support.

Dmesgben az ehci device feltunik? Hibauzenet esetleg?

Egyebkent milyen chipset az USB kontroller? Mert van nehany, ahol
jelenleg nem megy az USB2 de jobb is mert mikor ment akkor se volt
valami elvezetes.... adathibak atvitel kozben fagyas stb. 1.1 modban
ellenben ment szepen...

Udv