[BSD] chown hegyek

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 10:20:58 CEST

Hello!

> Ki tudna engem kisegíteni egy scriptel ami végigmegy a
> könyvtárstruktúrán és mindenhol ahol a tulajdonos
> group mondjuk „rosszgroup” ott kicseréli a groupot „jogroupra”.
En igy csinalnam, persze terminal ablakban:
find . -group rosszgroup -exec chgrp jogroup {} \;
Ez az aktualis konyvtarbol minden allomanyra megcsinalja. A \ kell a ;
ele! Ha a konyvtarnev fix, akkor a . helyere ird azt.

Ha masnak mas otlete van en is kivancsian varom.

+1: Ha olyan allomanyokat akarsz megkerestetni amelyek senkihez sem
tartoznak:
find . -nogroup -o -nouser

Udv,
Sztankay Zsolt