[BSD] Csomag gond

Ochronus ochronus at enternet.hu
2003. Sze. 25., Cs, 12:38:18 CEST

Sziasztok!

A következő problémám adódott:

5.1-es  FreeBSD  telepítés  CDről, aztán vagy csomagként vagy portsból
(de  úgy  emlékszem csomagból) feltettem a gnome2-t, és hülye fejjel a
gnomeaudio-t  is,  ami  még  az 1.4es gnome környezet része. Akkor nem
panaszkodott  semmit  a  rendszer,  ment  is minden ahogy kell neki. A
minap csináltam egy cvsup-ot, és most megy a portugpgrade, de a gnome2
(2.4-re  váltott azóta 2.2ről) fordításkor panaszkodik hogy gnomeaudio
csomagot  talált  a  rendszerben,  ami az 1.4es ág része, és azt ő nem
szereti,  úgyhogy  le  is  áll  a  fordítással  még config időben. Na,
gondoltam  semmi  baj, cd /usr/ports/.../gnomeaudio;make deinstall. Én
naív.  Abban a könyvtárban már csak egy readme.html található, ugyanis
sejtésem  szerint  az  1.4es  gnome  deprecated  státuszba lépett... a
pkg_remove  pedig  közli  hogy ő nem találkozott még hasonló csomaggal
sem. Mi a teendő ilyenkor?

Üdv és köszi előre is:
Ochronus

Ki mondta, hogy agresszív vagyok? Leharapom a fejét annak az állatnak!