[BSD] kerdeseim

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Sze. 24., Sze, 09:42:37 CEST

Jobb kesobb mint sose...

Ochronus wrote:

> Hasonló kérdéssel küzdöttem én is egy ideje, most a minap láttam meg a
> fényt  (nem, nem az alagút végén .o)) ezügyben: (5.1 release) esetén a
> /usr/share/mk  könyvtárban  vannak  a  fordítói  alapértelmezések, ott
> lehet bányászni és módosítgatni.

Ezt a megoldast nem ajanlanam, mar csak azert se, mert ezeket az
allomanyokat minden frissitesnel felulirja a renszer igy a munkadnak
fuccs. De azert se, mert azok az allomanyok elegge bonyolultak es konnyu
elrontani bennuk valamit. Ellenben, mint masok irtak, az /etc/make.conf
pontosan erre valo, a make(1) minden futaskor elolvassa ezt az allomanyt
es ha talal benne valamit ami az aktualis futasra vonatkozik, akkor
hasznositja.

Peldafajl 4.x alatt /etc/defaults/make.conf (mondjuk ez nem csak pelda,
ott ez a default) 5.x alatt /usr/share/examples/etc/make.conf, de ott
tenyleg csak pelda. Van man oldal is termeszetesen.