[BSD] FreeBSD 5.1 es halokartya

Barka Ferenc cyfh at cyfh.hu
2003. Sze. 20., Szo, 13:47:30 CEST

Re,
> Hi,
>
> Akkor az lehet a gond. Ha jol tudom, akkor a pcmcia cucchozz kell. Gondolom
> reszben a kidug bedug atkonfig stb. muvelethez. Nalam is volt egy notebook,
> amivel a 4-es bsd
> piszok nehezen ment (ugy kellett rahekkelni), az 5-os "viszonylag" jol ment,
> 3-bol egyszer
> bootolt meg. Ha nem eget a FreeBSD, akkor probalj meg egy OpenBSD bootfloppy
nekem 10-bol 10szer nem bootolt es ettol nem picit ment fel az agyamban
a pumpa. Jelenleg probalok olyan kernelt ferditeni amiben van apci, de
megse fagy ki bootkor. Ha osszejon akkor megoldodik a problemam :)

> imaget leszedni, van olyan amiben van pcmcia tamogatas, es csak shell modban
> nezd meg hogy jol megy e a halozat. Vagy NetBSD, bar az ugyben nem tudok
> nyilatkozni,
> mert nem kiserleteztem vele. Azon a notebookon nekem az open nagyon jol
> ment,
> mindig jol bootolt, semmi baj nem volt vele.
Jah ezen tortem a fejem, csak kellene a FBSD-bol par funkcio ami az
open/net bsd-ben nincsen :(

--
<- CyFH ->