[BSD] Re: FreeBSD 5.1 es a net...

Ko Laszlo paca at mail.alba.hu
2003. Sze. 10., Sze, 23:47:23 CEST

On Fri, 5 Sep 2003 11:42:25 +0200
Ko Laszlo <paca at mail.alba.hu> wrote:

> Sziasztok...
> Elorebocsajtom nagyan LAMER vagyok a dologban...
>
> Feltettem az 5.1-s BSD-t de nemtudom, hogyan kell beallitani a netet (adsl)
> Kerestem csak ppp van de pppoe nincs...
> Aztan /boot/defaults/loader.conf fajban atirogattam YES-re a halokartya es a pppoe dolgait de meg mindig sehol semmi....
> 5let...????

 Nos eleg alapos handbook tanulmanyozas eleg sok kerdezgetes es eleg sok utanjaras utan sem akar muxeni az adsl-s net kapcsolatom
Amit kideritettem:

ppp -ddial:
working in ddial mode
using interface: tun0
Megneztem az ifconfig kimenetet:
rl0:
Ether 00:0a:cd:02:1a:cd
Status active
De a dmesg kimenete eleg erdekes (lehet telleg utkozik valamivel)

rl0: REALTEK 8139B Detechted. Warning this my be unstable in autoselect mode pci_cfginter:2:13 inta routed to irq3

5let???