[BSD] unknown class

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2003. Sze. 10., Sze, 11:22:51 CEST

Hello,

> Ez gondolom nem igy van irva... az egyenlosegjel utan a kettospont nem
> igazan talalja a helyet imho.

jogos, most mar nem igy van irva, ezt elirtam. :)

de sajnos a helyzet ua... :(

> Ez erdekes. Mondjuk en (ferfiasan bevallom) eddig mindig vipw-el
> irogattam be a megfelelo helyre a class megnevezeset. Ugy mukodik.
> Panaszkodasra sem emlekszem, bar az ssh-t ritkan hasznalom mostanaban.
nem latok erdemi kulonbseget, hogy vipw-vel, vagy chpass-al
szerkesztem az egesz file-t, vagy a user cuccait. :)

az eredmeny ua: a user soraban a megfelelo mezo helyen hungarian
van.

es sajnos nem... :(

> Az vilagos, az /etc/ttys-ben at kell allitani a terminal tipusat
> cons25l2-re. Es persze talalni egy olyan SSH klienst, ami tud is ezzel
> mit kezdeni, ha tavolrol kellene :-)
ok, ezt megnezem melyebben.

koszi:
air