[BSD] ipnat

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Sze. 9., K, 19:26:45 CEST

Hali

> --SNIP--
> map tun0 192.168.1.0/24 -> 0/32
>
> Now we can load our ipnat rules with impunity and connect to the outside world
> without having to edit anything. You do have to run ipf -y to refresh the
> address if you get disconnected and redial or if your DHCP lease changes,
> though.
> --SNIP--

Elmeletileg valoban ezt irjak ezek szerint.
Gyakorlatilag en hasznalom es nekem mukodik nelkule is.

Igazabol egy gepen mar tapasztaltam problemat a dinamikus IP cim
kiosztas miatt, de az a kulso ISP altal hozzarendelt dinamikus IP cim
miatt lehet. Konkretan neha (4-5 auto reconnect) utan nincs net.
Ilyenkor kiadok meg 2 parancsot: torlom a default gateway-t, majd
csatlakoztatom az adsl-t es minden mukodik. Nem kizart, hogy az ipf -y
erre lenne jo, de hozzateszem, ez csak egyetlen egy gepnel van igy. A
tobbi esetben minden tokeletesen mukodik.

Ki kell probalni.

Udv
   Andras