NetBSD vs. csomagszures (Re: [BSD] pf.conf kerdes)

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Sze. 3., Sze, 13:18:12 CEST

Szia!

Zahemszky Gábor wrote:

> Tudom, hogy Te is azok közé tartozol, akiknál ez nem szempont, de:
>
> $ fgrep IGNORE /usr/ports/security/pf/Makefile
> IGNORE=         "Only for 5.0 and above"
> $

Mondtam en, hogy 4.x-en is megy? :-) Nem emlekszem, pedig nem szoktam
ittasan munkaba jarni, legfeljebb alomittasan, de azt is csak neha.

Egyebkent pedig ideznem sajat sig-emet egy regebbi korszakombol:
"FreeBSD 5.0: Upgrade your life!" :-) A 4.x branchen mar szerintem nagy
valtozasok nem varhatoak, am helyes is, mert igy van stabil alterntaiva
azok szamara, akiknek a masik tul gyors. Az uj dolgok mar egyre inkabb
5.x-only.

Meg egy megjegyzes: Bar eles uzembe kiprobalas nelkul nem javaslok
5.x-et, de azert azt sem tartom helyesnek, ha valaki meg mindig ugy
gondol ra, hogy "juj az a -CURRENT, a kozelebe se megyek" mert azert az
atallast elo kell kesziteni valahogy, plusz a kod se tud erni magatol,
ha mindig csak annak a nehany developernek a gepen fut, az oveken
valoszinuleg mar mukodik :-) ergo ha valaki teheti, nyugodtan
probalgassa mar az 5.1-et, mert erdemes.