[BSD] 5.1-RELEASE

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2003. Sze. 2., K, 11:05:58 CEST

On Tue, Sep 02, 2003 at 10:02:40AM +0200, Adam Szilveszter wrote:

> Mindenkeppen csak azutan, hogy tesztelted a hasznalni kivant hardveren.

ez mondjuk -STABLE-re is ugyanugy vonatkozik ;D

> Az ACPI es az ATA/ATAPI driver valtozasok mar tobb mint egy gepnek (es
> adminnak) okoztak emesztesi zavarokat. (legutobb eppen az ATAng)

nalam mondjuk - ha nem desktop geprol van szo - default a
hint.acpi.0.disabled="1" ;)
az ATAng-vel kapcsolatban viszont meglepodtem, hogy tul komoly problemak
nem voltak vele.

> Egyebkent viszont megy es jol. A locking finomodasaval erezhetoen
> gyorsul is.

hasonlo velemenyen vagyok, IMHO kezd ,,beerni'' az 5.x :)
mindenkeppen erdemes kiprobalni.

--
[vili]