[BSD] pf.conf kerdes

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2003. Sze. 1., H, 21:05:15 CEST

olvastad mar?

http://www.openbsd.org/faq/pf/example1.html

ami azt illeti nalam semmi gond nincs a 8139-el.
mukodik az p166-on 64M-val epp ugy mint p4 2.4-en
1 G-vel -> ergo nem is olyan sz..ok azok a 8139-esek.

(legalabbis nem mind!)

ja, meg valami - a NetBSD-re nem vagy kivancsi?
szerintem, azt is tanulmanyozd at pf-ileg - megeri...
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.