[BSD] pf.conf kerdes

n13 n13 at freemail.hu
2003. Sze. 1., H, 18:56:55 CEST

> nem igazan kellene engedned, hogy pingflood-od legyen
> a gepeden... majdnem minden pf-es dolgozat megadja
> a szukseges ukaszt ahhoz, hogy ezt a bajt elkeruld...
> az mar regen rossz, ha a flood utan vagy - nem gondolod?!

Meg nem megy elesben! Most itthon van 2 gep (egy 1300 Celeron = Debian Sarge)
+
("server" = 200 pentium 64M-rammal OBSD3.3  tesztelesnek.)
A nagygeprol tesztelgetem  nmap , ilyesmi
ha " ping -f kicsigep_IP"  akkor ujraindul.

Ismerkedem az OpenBSD-vel a pf-el.
Ha bevalna , talan a joveben nem Debianos serverunk lenne hanem OpenBSD.
pl. nagyon tetszik az Os alcazas. Ha most be van kapcsolva a pf akkor a nmap
gnu-linuxnak ismeri fel:
scrub in on $ext_if all no-df fragment reassemble random-id
 : )
Aztan debianon a quota + ext3 sem igazan fer meg egymas mellett holotta
quotara szugseg lenne

Segito jellegu 5leteket szivesen fogadok.
--
Tisztelettel:
n13

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu