[BSD] Segítség!

Bdee bdee at vnet.hu
2003. Okt. 31., P, 20:13:10 CET

Sziasztok!
Elcsesztem.
Beállítottam a Handbook szerint a erc/tty ban ,hogy az xdm jelentkezzen be
login képernyőként.(off -ot onra írtam)a ttyv8 at.
De a bootkor bejön az xdm, a login után eltünik aztán néma csönd és vissza
jön az xdm.
A gond a következő nem tudok visszajutni. Magyarul nem érek el semmit .
Tud valaki valamit , hogy mit lehet itt csinálni. A boot közben akartam
megfogni, de nem tudom mivel kell. Ami eszembe jutott egy se jó.Valahogy
vissza kéne jutni sima promtra. Hogy kézzel elinduljon (startx)az x. Eddig
mindig így futott. És ment.

Köszi.
Bdee