[BSD] Re: 4.9 forgatás

Bdee bdee at vnet.hu
2003. Okt. 31., P, 18:33:32 CET

Sziasztok, köszi a segítséget !
A 4.8 686-tal lett forgatva.
A kérdésem  az lenne -lehet előzőleg nem volt érthető- hogy a cpu
beállításon kívűl még még mindenféle CCFLAG-ok meg pipe-ok vannak. Mivel
fogalmam nincs ezek mit jelentenek ezekhez eddig(4.8) nem nyúltam, de mint
olvasom ezeket is lehet buherálni. Nyilván a def. a legstabilabb és
valószinű a leglassabb, de érdemes, lehet -e ezeken változtatni? Esetleg ,
hogy megértsem a lényeget, hol lehet ezután olvasni. a man-t ne mondjátok
meg az examples -t, azokat olvastam, de nem lett tisztább a dolog.