[BSD] Re: magyar konzol

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2003. Okt. 28., K, 22:54:37 CET

> A termcaps fileba én nem nyúltam bele, remélem a portok sem.
>
> Azt tudom, hogy a hiba az én készülékemben van, csak azt nem, hogy hol :o)

No akkor már csak annyit, hogy ugyan küldd már el (jöhet magánban is, nem
kell a listát baromságokkal zaklatni) a tset -S kimenetét, ugyanis az írja
le, hogy a szerint a nyomorult szerint mi az éppen hasznélatban levõ termcap
bejegyzés tartalma. Ezt össze tudom vetni a sajátommal, és az legalább
kiderül, hogy ott van-e a különbség. Persze az még mindig kevés lehet, ha
amúgy SLang-os az mc. Ja. /stand/sysinstall is olyan ronda
kereteket/sarkokat használ? Mert az biztosan nem használ slang-ot
(legalábbis én azt hiszem).

(Hm. cvsup és make world után ugye mindig volt mergemaster is? )

Zahy