[BSD] Re: magyar konzol

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2003. Okt. 28., K, 19:56:35 CET

Ochronus writes:

> Hm, minden lépés tökéletesen be van tartva (ezt találtam RTFM alapon is amúgy), és az mc-s vonalak nem mûxenek. "x"ek, "q"-k mindenfelé vonal helyett.

Hm. Azok az x-ek és k-k valami nagyon büdös dolgot jeleznek. Ugyanis azok
ott azt jelentik, hogy valamiért a rendszered igenis át akar váltani
alternatív karakterkészletre (ugyanis abban vannak a grafikus ketyerék
helyén ezek a karakterek).

No kezdjük elõlrõl.

oprendszer verzió (install X.Y, cvsup-pal frissítve, vagy?)
/etc/login.conf megfelelõ bejegyzése
/etc/master.passwd megfelelõ sora (OK, jelszó kimaradhat)
echo $LANG
echo $TERM
echo $MM_CHARSET

valamint a /etc/rc.conf vidcontrol-lal és kbdcontrol-lal kapcsolatos
bejegyzései (font* és keymap sorok), vagy ha nem onnan töltöd, akkor a
kernel-konfig fájl ide vonatkozó részei. Meg persze biztos ami biztos,
/etc/ttys sorok.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >