[BSD] ACPI hatas

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2003. Okt. 28., K, 15:35:29 CET

On Tue, Oct 28, 2003 at 02:34:24PM +0100, Molnár Gábor wrote:
> Elindítottam a telepítőt és nem hajlandó beadni a nyitó képernyőt, csak
> ha az acpi ki van kapcsolva.
> Ha be van kapcsolva akkor megáll így:
> mount root ufs /dev/md0
> egyébként mi az az md0 ? ?

memory disk.

> ha kikapcsolom akkor telepítés közbe szól hogy ki van kapcsolva és
> hagyja -e így.

hagyd. egyreszt az ACPI meg elegge experimental feature, masreszt sok
a bugos hw is. ha nagyon kell, esetleg probalj -CURRENT -re frissiteni.
nekem egy notebook nem ment ACPI-val rendesen, egy desktop p3 igen
(az is raadasul csak egy rovidebb ideig, aztan tortent egy commit,
most megint nem megy a shutdown).

--
[vili]