OFF: [BSD] hiba - volt

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Okt. 27., H, 15:37:46 CET

On 2003. 10. 27., nyozo at mcse.hu has wisely spoken:

> Hogy kicsit konstruktívabb is legyek: ha vannak rövid howto-alapok
> szívesen köréírom a körítést. Kérdés-kérés: hogyan lehet "teletomni"
> a bsd.hu-t cikkekkel?

A mostani bsd.hu CVS alapon mûködött, amihez jelszót és logint kellett
kérni a rendszergazdáktól. A Gábor által készített új bsd.hu már Plone
alapú portál lesz, ahol igaz szintén kell majd login/jelszó, de web
alapú felületrõl lehet majd bevinni a szövegeket.

> Tudásbázis-t, de pl. a lapon magán ezt merre lelem meg? BSD?, HÍREK,

A tudásbázis egy sokrétû engine, amelynek van egy BSD repository -ja
is. A https://office.fsf.hu/cgi-bin/fsw_guru _volt_ a cím, mert ma, ahogy
ránéztem, 404-et adott vissza. Hm, valaki?

Üdv:

Hajdú Zoltán