[BSD] PPP callback kliens

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2003. Okt. 27., H, 13:50:51 CET

Hali!

Sikerult a hetvegen valahogy osszekaparni egy mukodo callback-es klienst
freebsd-n. (a tuloldal cisco)

Ment userland es kernel ppp-vel is (miutan rajottem, hogy az egyetlen
udvozito megoldas a cbcp).

Nem tudom, hogy jol csinalom-e:
userland ppp-vel felhivatom a routert (ppp -foreground Router),
majd ha lerakja, rainditok egy mgetty-t vonalra (Auto_PPP feature-rel forgatva),
es ha az felveszi, beindit nekem egy pppd-t vagy egy ppp-t (a userppp
akadozott, nem sikerult kideritenem, miert, de a pppd mukodik rendesen).

A kerdes, hogy van-e ennek egy civilizaltabb formaja is, vagy ez az
'official' mukodtetese a callbacknek?

Amugy a gep egy compaq laptop (amire korabban nem volt hajlando felmenni
az OS egyik verzioja sem, de valamit csak sikerult javitgatni
rajta, mert mind a -stable(RC4) mind a -current snapshot felment ra
szepen). a modem lucent winmodem ltmdm portbol mukodtetve.
--

--rutz