[BSD] futurologia

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Okt. 27., H, 13:50:24 CET

On 2003. 10. 27., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Koszi hazex. Ez tenyleg magas szinvonalu, igazi klasszis hozzaszolas
> volt, a vilag szegenyebb lenne nelkule. Ugy nezem en ugathatok amit akarok.

Igyekszik az ember, tudod. Betudom annak, hogy nem vetted észre a
kettőspontot és az azt követő bezárójelet a sor végén. Btw, lehet
jópofiskodni meg a mindenki kedvencének a babérjaira törni, de
maximálisan egyetértek azzal a hozzászólóval, akinek elege lett azon
levelek özönéből, amelyben olyan kérdésekre keresnek választ, amelyek
megoldása minden kib*tt bsd-s faq első 5 kérdésében benne van.
Amikor én először BSD-t raktam fel anno, vettem a fáradtságot és
elolvastam az (akkor még elég foghíjas) FreeBSD handbook-t,
install.txt -t, readme.txt -t meg a mittoménmilyen.txt -t, és lám, simán
ment a telepítés, a konfigurálás. Azt hiszem, ez mindenkitől,
ismétlem, MINDENKITŐL elvárható lenne, aki BSD telepítésbe kezd. És
nem azért, mert a BSD ilyen vagy olyan elitOS, elittársaság, vagy
ilyesmi: egyszerűen azért, mert ez minden értelmes embertől
minimumkövetelmény. És kérem alásan, had legyen már a bsd
levlista olyan közeg, ahol ezt a minimumot be is tartatják az ide
betévedőkkel.

Köszönettel:

Hajdú Zoltán