[BSD] Apache2+mod_jk+tomcat+jail

Demeter Bence bob at ngo.hu
2003. Okt. 27., H, 12:43:55 CET

Udv!

Hat mod_rewrite modul kombinalva JkMount direktivaval muxik :)

Kb. ennyi van a konfigban ami erre vonatkozik:
RewriteRule ^/$ /jsp/index.html [proxy,qsappend]
RewriteRule ^/([^/]+)\.html /jsp/$1.html [proxy,qsappend]
JkMount /jsp/*.html worker1

Es az apache conf konyvtaraba be van masolva a workers.properties

Ja, mint a fentiekbol kovetkezik, az egesz meg van tuzdelve egy
mod_proxyval is, de ott csak annyi kell h a ProxyRequests Off-ra van
teve es a cacheles van allitgatva mod_cache-en keresztul. Mivelhogy
szetvalasztatott a mod_proxy proxyzo es cache-elo resze az apache2-ben.

Udv:

BoB