[BSD] +1tag a listan ; alap kerdesek; hogy juthatnek hozza?

Attila Bardi battila at bmk.hu
2003. Okt. 26., V, 23:19:05 CET

On Sun, 26 Oct 2003, - adrob - wrote:

> Egyébként a hozzáállásról annyit, hogy magad nem tudod megváltoztatni mások
> hozzáállását. Max listát váltasz, mérgedben létrehozol egy újjat . stbstb

Csak peldat akartam mutatni olyan emberekkel akik azert tettek le valamit
a szamitastechnika asztalara;) Nem kell mindenkinek Arpi stilusat
kovetni:)

Egyebkent azert jottem ide, hogy megtudjak valamit a BSD-rol, es nem
flame-lni:)

Reszemrol tema lezarva.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu