[BSD] hiba

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2003. Okt. 26., V, 16:29:34 CET

On Sun, Oct 26, 2003 at 03:57:37PM +0100, Marton Fabo wrote:
> [...]
> FreeBSD-t, kivancsisagbol utanajartam a dolognak mind a Handbookban,
> mind a pkg_add manualjaban. Utobbi annyit ir, hogy a -r opcio aktivalja
> a "remote fetch feature"-t, ami rendkvul intelligensen kitalalja meg a
> hajszinedet is, es lecibalja neked a kert csomagot. Hogy honnan, az
> balladai homalyba vesz. A Handbook kicsit bovebb lere eresztve meseli el
> ugyanezt, de kulon megemliti, hogy mindehhez a libfetch konyvtarat
> hasznalja (egy kezdo szamara rendkivul fontos informacio), es hogy a
> verzioszamot is magatol kitalalja, nem csak a labmeretet.

azert nezegesd csak azt a man oldalt, kulonos tekintettel az ENVIRONMENT
szekciora.

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/packages-using.html

> Konkluzio: kedves ujoncok, kellemes kib*szott kezikonyv olvasgatast;
> kedves profik, eljen az elefantcsonttorony.

nezd, lehet hogy a te birkaturelmedet nem zavarja ez a lamazas, az
enyemet igen. nem az a baj, ha valaki kezdo, kiprobal valami ujat,
hanem ha az eletkepesseg es tanulni akaras leghalvanyabb jelet
sem fedezem fel.

ha jol emlekszem, meg az motd is a kovetkezovel kezdi:

Welcome to FreeBSD!
Before seeking technical support, please use the following resources:
[...]

ezek utan hallatlan mereszseg volt egy udvarias RTFM.

--
[vili]