OFF: [BSD] hiba - volt

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Okt. 26., V, 15:49:30 CET

> nem serto, csak ezeket megtalaltad volna a handbookban is.

Nehany kerdes belefer. Ha meg most foglalkozik eloszor BSD-vel, igazan
belefer, hogy megtanulja, egyaltalan jo az a handbook, vagy sem es
egyaltalan hol is van.

Mindenesetre, ha ennyi embert zavar, hogy vannak, akik sokkal kisebb
tudassal erdeklodnek, megis jo otlet lenne az, ha lenne egy bsd-kezdo
lista is, ahova nem szukseges feliratkozni azoknak, akik nem akarjak
latni az alap kerdeseket.

Csak egy otlet volt. Nem akarok tobb levelet irni a temaban.

Udv
   Andras