[BSD] dual athlon rendszer

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Okt. 26., V, 10:18:14 CET

Hali!

On Sat, Oct 25, 2003 at 09:12:40PM +0200, Bognár Zsolt wrote:
> Vki használ esetleg látott már tesztet róla, hogy freebsd hogy teljesít dual
> athlon procival, mint kiszolgáló szerver.

Gondolom nagyon jol megy vele. Nem igazan hiszem, hogy egy dualos
rendszernel akkora lenne a kulonbseg a Xeon meg a nem Xeon Intel procik
kozott sem.

> (tudom Intel jobb erre, de a Xeon ára.....)

Nem hiszem, hogy feltetlenul jobb lenne. Persze ha az alkalmazas amit
futtatni akarsz kifejezetten optimalizalva van Intelre, az mas. De ilyen
FreeBSD-re nem hiszem, hogy van.

> A másik, hogy olvasgattam fórumokban, egy-két alaplapgyártó weblapján hogy
> lehet XP procikat is beletenni nem kell MP.

Hat ez az, ami ugye hivatalosan nem tamogatott, de attol meg mukodhet.

> Azt viszont nem tudom, hogy mi van az újabb Barton magos procikkal. Ezekkel
> is megy vajon a 333MHz freki mellett?

Sorry no idea. :-)

Udvozlettel:

Adam Szilveszter