[BSD] telepites

Bakos Gergo bakosgergo at freemail.hu
2003. Okt. 25., Szo, 12:26:06 CEST

> Erre mar volt valasz, de meg azert ideirom, hogy tkp mindegy, hogy a
> FreeBSD boot managerevel inditod a Debiant, vagy lilo-val vagy grub-al a
> FreeBSD-t. Valaszd azt, amelyikhez jobban ertesz. A FreeBSD-s valtozat
> sajnos tenyleg nem konfiguralhato, cserebe egesz jol mukodik "alapbol",
> nem kell vele annyit cicozni, mint a grub-al, es nem annyira sima
> elrontani, mint a lilo-t :-)
>
> Udv:
> Sz.

Köszi!
Ez a része még mindig nem egészen világos:
hol mondom meg neki, hogy formázza is le a partíciót? Ezt biztos, nem
állítottam be :-|
Ha azt akarom, hogy kedves lilo-m -amihez értek is- kezelje a MBR-t,
akkor a FreeBSD-nél a
'None  Leave the Master Boot Record untouched'?
Az FTP-vel nem lesz gond, mert a hálókártyámat az átjáróval etc. együtt
be tudtam állítani. Egy w98-as az átjáró :-))
Ezt nem én üzemelem, hanem a barátnőm bátyja, semmi pénzért nem lehet
rávenni, hogy rakjon fel mást a gépre...

Ja, egyébként a legelején leírtam, hogy a 4.8-ast töltöttem le, ne
kérdezd, miért ezt...

Még egyszer köszi a segítséget!