[BSD] telepites

Bakos Gergo bakosgergo at freemail.hu
2003. Okt. 25., Szo, 01:52:57 CEST

Miklos Niedermayer írta:

> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/install.html
>
> Ha kérdés van, írj.
A partícionálás részét nem egészen értem, a többi egész világos, ahogy
ez is, gondolom, csak még nekem nem.
Szóval létrehozok egy partíciót, majd q.
Utána 'A'-ra beállítja a partíción a neki kellő könyvtárakat, majd q.
Telepítésnél pedig valaminyn dev/x könyvtárat hiányol.
Én meg azt hiányoltam, hog ynem formázta  apírtíciót.
A telepítésnél a cd-t adtam meg neki, ha már egyszer 200megát felmásolt,
vagy arra már nem lesz szüksége, és egyből ftp?
Milyen ftp helyről lehet letölteni a csomagokat?
Illetve az sem világos, hogyan állítom be, hogy a hda2-n lévő debianom
is benne legyen az indító menübe.
Thx:Gergő