[BSD] telepites

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Okt. 25., Szo, 00:18:28 CEST

Szia,

Ket resze van a particionalasnak. Az eloszor csinalsz egy particiot, majd
ezt felszabdalod labelekre. Egy disken lehet 4 particio, particionkant 8
labellel.
A swap is labelnek minosul. Csinaltal labeleket? 5.1 ker mittomen 150M-t
gyokernek :-) (dev-es problema)

MBR-be tedd bele a FreeBSD-s bootmanagert, a lilot meg a linuxos particio
elejere (ne mbrbe). A bsds boot manager megnezi, hogy milyen particiok
aktivak es bootolhatoak, majd felajanlja, hogy valassz. Nem lehet
konfiguralni, de buzergathatod assemblybean asszem :-)

Ha ftprol szeretnel telepiteni felajalnja a hivatalos mirrorokat.

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu