[BSD] (nincs tárgy)

Ádám Csongor adam_csongor at seznam.cz
2003. Okt. 22., Sze, 15:33:12 CEST

Hello

On Wed, 22 Oct 2003 15:25:56 +0200 (CEST)
Tüske István <piton09 at maffia.hu> wrote:

> Valaki tudna küldeni, hogy milyen csomagokat kell telepíteni, hogy
> rendesen működjön a Gnome. Most telepítettem először a Debiant és a
> Gnome grafikus rendszert szeretném használni, csak az ablakaimról
> hiányzik a keret.Köszi!Pisti
Valoszinu az lesz a gond, hogy nem fut a gnome alatt egy ablakkezelo (pl
sawfish). Amugy nem jo helyen erdeklodsz, mert ez nem egy Debian lista,
hanem BSD. BSD alatt eprsze tudjuk a valaszt de neked nem az kell :)
Keress a neten egy debian listat, van magyar is ha jol tudom.

Udv
Csongor

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam_csongor at seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor