[BSD] Apache2+mod_jk+tomcat+jail

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 20., H, 11:07:26 CEST

Zsolt Kuti wrote:

> Ezek a szentenciak... Kivancsi lennek, mirol van szo?

Jogos.

> A JVM overheadje nagy (~10 M).

Erre gondoltam. Tehat arra, hogy amig egy Java program ala a JVM betolt
es inicializal, az elegge hosszu ideig tart. Ha mar fut a JVM, akkor
termeszetesen mas a helyzet. A GUI-val kapcsolatban nem erzem a
helyzetet tragikusnak. Es valoban, nem mondtam, hogy nem a szerver
oldalra vonatkozott a megjegyzes.

Mindenesetre szerintem ezen a teren elkelne a fejlesztes, mert amikor
meg a JVM-et mondjuk sima p90-eseken kellett beizzitani, akkor meg ez a
varakozas elfogadhato volt, addig a mai tobb gigas procikon eppenannyira
kevesse az, mint az OpenOffice start ideje (ami egyebkent egy jo
bizonyitek arra, hogy a dolog valoban nem Java specifikus :-)

> Eleg sok (free)
> projekt celozza ennek megoldasat (Java desktop,

Van ilyen open source valtozatban is? Mert a nevet eppen most nyulta le
a Sun a kisse felturbozott SuSE alapu Linux desktopja szamara... amiben
egyebkent csak annyi a Java, hogy van benne JDK, es nehany egyszeru
Javas szoftver.

> Egy kis irodalom

Koszi, erdekesnek tunik. Egyebkent ne ertsuk felre, ez nem a Java
lehetosegeinek kisebbitses akart lenni. Ebbol a szempontbol valoban nem
helyes mondjuk a Perllel osszehasonlitani. A CLI-vel viszont igen, mert
azt hasonlo feladatra terveztek.

Meglatjuk.