[BSD] Apache2+mod_jk+tomcat+jail

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 18., Szo, 11:06:26 CEST

Demeter Bence wrote:

> Hmmm,
>
> /usr/ports/java/jdk14 dependel a linuxos jre-re
> /usr/ports/java/jdk13 szintugy
> /usr/ports/java/diablo-jdk13 FreeBSD weboldal szerint "only 4.* alatt"
> valami binaris inkompatibilitas miatt

Valaki itt nagyon reklamalni akar. Fonok, mi legyen vele? :-) Az elso
forditast nem uszod meg egy linuxos jdk nelkul, mert a jdk forditasahoz
mar kell egy jdk. (Meghozza azonos verziobol) Hogy a Sun-nal ezt hogy
oldjak meg a sajat fejleszteseik kozben azt nem tudom. De lenyeg ugyis
az, hogy egy kicsit installalgatsz, legalabb a gep nem unatkozik addig
se, es a vegen lesz vagy 4-5 fele jdk-d a gepen, legalabb tudod minek
vettel 150 G-s vincsit. :-)

Viccen kivul: az elso forditas utan a linuxos jdk-ra nincs mar szukseg,
torolheto.

Udv:
Sz, a jdkologus