[BSD] ftpd + mysql auth

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2003. Okt. 13., H, 22:56:18 CEST

On Mon, 2003.10.13. at 22:25 +0200, LiRul wrote:
> Lehet, hogy felreertem, de szerintem ez azt jelenti:
>
> [-y <max number of concurrent sessions>]
>
> Es ez megadhato minden egyes usernek kulon.

Igen azt jelenti, korrekt. soha nem neztem meg a puredb -s featureket,
ezert is kerdeztem. Nem rossz, kar hogy az sql -es metodusok
kevesebbet tudnak :(

> Igen, ez mukodhet akkor, ha a felhasznalot egy bizonyos IP-rol akarjuk
> csak beengedni, de ha pl. a 213.197.64.0/19 subnetet akarod neki
> megengedni, a fenti query nem fog ra illeszkedni. Nem beszelve arrol,
> hogy tobb IP-t/subnetet is igen nehezen fogsz tudni itt megadni. Ezeket
> mind kezeli a PureDB.

Az eredeti kerdesben IP vagy tartomany szerepelt, szoval ha az
IP (akar tobb is) eleg, es nagyon fontos hogy minden sql -ben legyen,
akkor megoldhato a dolog igy is akar.

> Ott ahol boolean a kerdeses valtozo, valoban eldontheto. Ahol viszont
> mar kezdeni is kellene valamit az ertekkel, ott mar nem fog menni.

Pureftpd -bol nem kezdek vele semmit, azon kivul hogy megnezem hogy
"active" e. Webes felulet szamara viszont hordozhat egyeb plussz
infot, ezert is varchar.

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu