[BSD] ftpd + mysql auth

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Okt. 13., H, 21:13:36 CEST

http://www.pureftpd.org/

> mysql authentikacio
> IP, vagy tartomany mask korlat userenkent
> download/upload sebesseg korlat userenkent
> kapcsolodasok szama userenkent
> daemonkent mukodes (nem csak inetd-bol)
> biztonsagos

Mindegyik kriteriumnak megfelel, de valoszinuleg megsem tudod ugy
hasznalni, ahogy gondolnad. A mysql-bol valo auth teljesen jol mukodik,
amde nem tudsz minden infot az sql db-ben letarolni. IP/subnet korlatot
nem tudsz igy hasznalni. Ha nem eletfontossagu a mysql, ajanlanam
helyette a PureDB-t, ez egy sajat adatbaziskezeloje az ftpd-nek; amiket
fent irtal, mindent le tudsz tarolni es fel tudod hasznalni.

> Persze nem lenne hatrany, hogy minden user parametert a mysql kezelne,
> de nem hiszem, hogy ilyen letezik.

Nem probaltam, de szerintem nem tudod megtenni azt, hogy mysqlbol
csak autholsz, minden mast a PureDB-bol veszel.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...