[BSD] off: ADSL szolgaltato csere

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Okt. 13., H, 14:24:11 CEST

Szia

> Rajottem (nem volt nehez), hogy az ADSL szolgaltatok legnagyobb resze csak
> addig szeret, amig uj ugyfelkent belepek, aztak mikor lejart a
> husegnyilatkozat ideje, szemet modon k..ra megemeli a dijat; a regi vevo
> rohadjon meg. Pelda: Datanetnel anno 8500Ft korul fizettem AFA-val egyutt,
> aztan egy ev utan lehetoseget adtak a folytatasra 9900+AFA-ert...

Tobbet fizetsz, ilyenkor jobban szeretnek ;)

> Na most arra gondoltam, ha ok igy, akkor en is igy, evente valtok
> szolgaltatot. Kerdes az, hogy ha mondjuk ket hettel a szerzodes lejarta
> elott befizetek egy masik ceghez, akkor mi lesz? Kijon a Matav, leszereli
> az NT-t aztan visszarakja? Vagy ket hetig lesz ket NT-m :)?
> Voltakepp az erdekel, hogy mennyi uzemszunetre keszuljek. Valami otlet,
> netan tapasztalat?

Szomoru leszel... ha nincs szerencsed, akkor elofordulhat, hogy 3-4
hetig sem lesz neted.

Az pedig, hogy lemondod es ujat kersz ugyanazon szolgaltatonal lehet,
hogy meg tobb ido. Kb 2 het mulva kijonnek leszerelni, majd megrendeled
az ujat. Elobb nem tudod, mert akkor visszadobjak, hogy mar ott van.
Szoval miutan leszereltek, megrendeled. Most ismet mindenhol akcio van,
tehat a matav le lesz terhelve a szerelesekkel. Jonnek a 2-3 hetes
kiszerelesek. Aztan december elejere a 2 honapos kiszerelesek. Ha igazan
belenyulsz, 2 honapnal is varhatsz tobbet, mire megint netezel...

Ezeket a kedvezmenyeket azert lehetett megcsipni, mert a matav
kedvezmenyt ad. Az adsl fizetendo havi dijaanak 90%-a kb a matavhoz
landol es nem a szolgaltatohoz. A havi 10.000 netto/brutto koruli
osszegnel ez konnyen kiszamolhato, hogy mennyire nagy uzlet ez a
netszolgaltatonak.
Persze nem akarom sajnalni egyik szolgaltatot sem, de valahogy megis
egyre szunnek meg, vagy mukodnek (egyenlore) vesztesegesen akar a
legnagyobbak kozul is... (Lasd eol) Persze tevedhetek is.

En nem javaslom semmi keppen a lemondast.
Nem is beszelve arrol, hogy ugyan vannak elszallasok a datanetnel is,
mint mashol is, de szerintem meg igy is az egyik leginkabb minosegi
szolgaltatast nyujtjak. Nem is beszelve a forgalmi korlatos kabelnettel,
amit a jupiszi ad...

Ja meg a vegere: Semmikeppen sem szeretnek ezzel vitaforumot inditani.
Semmi kozom sem a datanet, sem az axelero adsl-ehez, sem pedig egyeb
szolgaltatohoz :)

Udv
   Andras