[BSD] off: ADSL szolgaltato csere

Miklos Magyari miklos.magyari at ericsson.com
2003. Okt. 13., H, 10:12:27 CEST

szasztok,

erdekes elvi kerdesem van.
Rajottem (nem volt nehez), hogy az ADSL szolgaltatok legnagyobb resze csak
addig szeret, amig uj ugyfelkent belepek, aztak mikor lejart a
husegnyilatkozat ideje, szemet modon k..ra megemeli a dijat; a regi vevo
rohadjon meg. Pelda: Datanetnel anno 8500Ft korul fizettem AFA-val egyutt,
aztan egy ev utan lehetoseget adtak a folytatasra 9900+AFA-ert...
Na most arra gondoltam, ha ok igy, akkor en is igy, evente valtok
szolgaltatot. Kerdes az, hogy ha mondjuk ket hettel a szerzodes lejarta
elott befizetek egy masik ceghez, akkor mi lesz? Kijon a Matav, leszereli
az NT-t aztan visszarakja? Vagy ket hetig lesz ket NT-m :)?
Voltakepp az erdekel, hogy mennyi uzemszunetre keszuljek. Valami otlet,
netan tapasztalat?

udv & kosz,
mami