[BSD] halozati tuning

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Okt. 9., Cs, 12:18:49 CEST

Egervary Gergely <mauzi at ego.expertlan.hu> írta/wrote:

> eleg sok 2.4GHz-es halot epitettem mar, ez teljesen tipikus sebesseg,
> extra antennak es jelerosito nelkul.
normalis antennal, jo csatornan at kene mennie a 4.5-5 MBps-nek.
probald meg a csatornakat (ha nem zavarsz senkit), hatha feljebb megy.

bar ahogy elkepzelem a helyet boven jo az a 3M.
--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!