[BSD] BSD partíció klónozás

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 9., Cs, 10:51:12 CEST

Hali!

Sebestyén Gábor wrote:

> Most láttam az Alien Comp.-nál 13e bruttóért (bocsi, nem reklámnak
> szántam ...).

Tul van arazva :-) Kicsivel tobb penzert sokkal nagyobbat is lehet
kapni... (csak poen volt)

> Mondjuk a tartalmát szeretném átnyomni. De ugye nagyobb partícióra is át
> tudja tenni??

Igen. Kisebbre nem javaslom kiprobalni :-) A dump ugyanis siman fogja az
osszes adatot a fajlrendszeren es atomleszti az uj helyre (de az ures
helyet *nem* viszi at, ellentetben a dd-vel ezert hatekonyabb), aztan
legfeljebb sok szabad hely marad az uj particion. A dump igazi elonye
azonban az imho, hogy a / fajlrendszert is tudja masolni, a maga
kulonleges allomanyaival.