[BSD] clamav+postfix amavis nelkul

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Okt. 9., Cs, 08:09:48 CEST

Helo

> En amavisd-new -vel oldottam meg, ugy megy jol. A nelkul nemtudom.

Meg tudnad mutatni, hogy a master.cf-be mit tettel az amavis miatt?
En is probaltam ezt, de amint beallitottam tobb doksi szerint is
probalkozva, az adott levelezes egybol meghalt. Se local, se virtual
userek nem kaptak levelet ismeretlen user cimen. A local halo nem tudott
kuldeni kifele, szoval total kaosz. Tobb doksit is olvastam, de valamit
elrontok. (Igazabol csak ezert hagynam ki az amavis-t)
Ja egyebkent en is amavis-new-t hasznalnek, csak ezt nem irtam ki :D

> Demo virus van a clamav-hoz, ha a forras megvan akkor a test
> konyvtarban van tobb fajl is, ami a ClamAV-Test-Signature "virust"
> tartalmazza.

Kozben sikerult szereznem egy olyan postafiok mailbox file-t (ez most
nem maildir) ami legalabb 5 fele virust tartalmaz, de a clamscan nem
talal benne semmit sem. Persze 100%-osan nem tudom, hogy ez virusos-e
vagy javitott csatolmanyok, de sok wicked_src.src csatolmany van.

Kosz az infot
   Andras