[BSD] 5.1 frissites

n13 n13 at freemail.hu
2003. Okt. 2., Cs, 13:56:22 CEST

Sziasztok

1. kerdes
FreeBSD 5.1 RELEASE -et szerettem vonla cvsup-al frissiteni  az
/usr/share/examples/cvsup fileokat nezegettem
eloszor a stable supfile-val probalkoztam de ujratelepites lett a vege,
aztan a README szerint a standard supfile-val frissitettem
es 5.1 CURRENT lett a rendszerbol  . Ezzel csak az a baj hogy most nem
tudok csomagokat felrekni ftp-rol mert azt irja hogy a RELEASE-hez vannak.
Szoval nem nagyon ertem.
Meg azt is probaltam hogy a standard supfile-be beirtam a cvs
tag=RELENG_5_1 -et

Ugyhogy most eleg nagy a zavar, el tudna nekem valaki magyarazni hogy
hogy kell, ( a negyes szeriaval nam voltak ilyen gondjaim)?
a mergemaster utan kiadtam akartam egy /dev/MAKEDEV all -t de nem talaltam.
5.1 -nel mashogy kell a buildworldot csinalni?

2.b kerdes
A gepem 2.4  p4-es es szeretnem a rendszert erre opzimalizalni.
az  /etc/make.conf   -ba beirtam a CPUTYPE?=p4 -et ez eleg ?

Tisztelettel:
n13