[BSD] Re: PostgreSQL 7.4

Kulcsár Ferenc crusader at netbsd.hu
2003. Nov. 29., Szo, 19:56:52 CET

On Sat, 29 Nov 2003 11:42:06 +0100
Fehér János <aries at mindworks.hu> wrote:

> Nem haragszom. Melyiket?

Mondjuk pl. a PotgreSQL 7.x Administrator's Guide címü mü Managing Kernel Resources fejezetét, amelyben OS-re bontva leírják a paramétereket. A 7.4 esetében az alábbi URL-en találod a szükséges ismereteket (FYI):

 http://www.postgresql.org/docs/current/static/kernel-resources.html

Különben tapasztalatom szerint érdemes kernelt fordítani és ügyelni a paraméterezésre. Én NetBSD esetén mindig megcsinálom.

A nagyok is így csilálják, értem ezalatt AIX és Oracle konstrukciót. Azért meg kell jegyeznem, hogy a dinamikus kernel paraméterezés nagyon tetszett az AIX 5.2 esetében. Öröm látni, amint dohog az adatbázis szerver nyolc procin ;-))

Ha minden jól megy, a PostgreSQL is meg lesz hajtva AIX fölött.

Üdv:	Feri