[BSD] bluetooth

Csaba S. Varga guska at guska.hu
2003. Nov. 28., P, 22:16:58 CET

Hello mindenki,

a kollégám mondta, hogy emlegetnek:)
Tehát nekem egy:

Nov 28 22:03:45 notos kernel: hub.c: new USB device 00:02.2-1, assigned
address 4
Ez egy EagleTec usb bluetooth adapter, én  BlueZ RFCOMM -ot használok és
így soros eszközként látom /dev/rfcomm* ként. Csak a nyál csorgatás
kedvéért mondom, hogy elég királyosan lehet vele:

1. netezni egy BT -s telefonnal
2. Xmms -t távirányítani ágyból Ericccson telefonnal:))
Ez utóbbiról info:
http://www.lyola.com/bte/
ja és elvileg az Mplayer -hez is van patch:)
3. Két gépet összekötni BT lan ba, kb ADSL sebesség várható a két
interface között

meg amit még csak elképzel az ember. Nekem a hatótávolsága kb 6-8m, de
én 1900 -as építésű, 20cm es falak között élek:)

--
Guska

GPG public key: http://www.guska.hu/gpg-public-key-guska.asc