[BSD] BootManager

Guba Zoltán gubazoli at freemail.hu
2003. Nov. 28., P, 19:03:58 CET

2003. november 28. 15.25 dátummal Sky Daemon ezt írta:

> FreeBSD-vel ellentétben a win-t újra kell telepíteni, mert windows.
> Az lenne a kérdésem, hogy a telepítés után hogy tudom újra a
> FreeBSD-s bootmanagert az MBR-be varázsolni? Válaszokat elore is
> köszönöm!
Szia!

Linux alatt próbáltam, ott müxik:
dd if=/dev/hda of=/floppy/mbr bs=512 count=1
Ekkor létrejön a becsatolt floppyn egy 512 b-os mbr nevű fájl.
Win telepítés után ugyanígy visszaírni mbr-be dd-vel, és kész.
Természetesen freebsd eszköznévnek megfelelően használva
próbáld ki. Másik, biztonságosabb módszer szerintem, ha a win
boot.ini fájlba beírod c:\mbr="FreeBSD 5.1", bemásolod floppyról c:
alá az mbr fájlt, reboot.
--
Üdvözlettel:
Guba Zoltán