[BSD] PostgreSQL 7.4

FEHER Janos aries at tepsi.mindworks.hu
2003. Nov. 28., P, 09:09:41 CET

On Fri, 28 Nov 2003, Adam Szilveszter wrote:

> Az jo. Akkor hamarosan a problema megszunik.

Ez még a 7.4 kiadása előtt volt. Azóta próbáltam a fejlesztői változatot, de az
sem nyolcas :(

> legfeljebb kesobb. Egyebkent mi a gond kernelforgatassal? Modern gepeken
> gondolom majdnem 10 percig tart... aztan egy reboot. A userek csak az
> utobbit veszik eszre. Egy kavefozes tovabb tart... :-)

Igen, de ha nem jó kávét főzők, attól még nem kell 600 km-t utazzak lóhalálában :)
Vhogy nem szeretek kernelt fordítani, ha nem vagyok a gép mellett.

Üdv,
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` ügyvezető